میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانشآموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانشآموزان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانشآموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانشآموزان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانش آموزان مقطع – ابتدایی پایه ششم به روش همبستگی انجام رسیده است. به منظور دست یابی به هدف فوق تعداد ۸۸ نفر از معلمان پایه ششم و ۳۵۲ ازدانش آموزان پایه ششم با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. گردآوری دادهها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته میزان آگاهی معلمان از روشهای نوین تدریس و پرسشنامه سبک های یادگیری کلب ( ۱۹۸۸ ) صورت گرفت. در این پژوهش پایایی پرسشنامه میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با استفاده از کودر ریچاردسونRK20 و ۰/۸۳۱ برآورد شد و برای برآورد روایی صوری و محتوایی آن از نظرات تعداد ۳۲ نفر از متخصصان تعلیم وتربیت استفاده شد که از دیدگاههای آنها در اصلاح وتنظیم نهایی مورد استفاده قرار گرفت. همچنین با استفاده از روایی ملاکی از نوع همزمان، ضریب همبستگی ۰/۸۳۱ به دست آمد. پایایی پرسشنامه سبک های یادگیری با استفاده از آلفای کرونباخ برای تجربه عینی ۰/۸۱ ازمایشگری فعال ۰/۷۵ مشاهده تاملی ۰/۸۰ و مفهوم سازی انتزاعی ۰/۷۲ به دست آمد. روایی آن از طریق تحلیل مولفه های اصلی بررسی شد. از آزمون های آماری ضریب همبستگی پیرسون ، تحلیل رگرسیون، t مستقل و تحلیل واریانس برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. بر اساس نتایج به دست آمده، بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری تجریه عینی،مشاهده تاملی و آزمایشگری فعال رابطه معناداری وجود داشت

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.